Служба роботи з клієнтами Розрахунки з клієнтами:

понеділок — п’ятниця:
9:00 - 18:00 Центральноєвропейський час

Технічна підтримка:

понеділок — п’ятниця:
9:00 - 18:00 Центральноєвропейський час

Обробка замовлень / видавання сертифікатів:

24/7

Запитуєте — відповідаємо!

Повернення коштів (гарантія повернення коштів) і Зворотні платежі

Повернення коштів (гарантія повернення коштів)

 

Покупець може отримати назад свої кошти від LeaderTelecom B.V. протягом 14 днів із дати надання послуг. LeaderTelecom B.V. надає також послуги без повернення коштів. Додаткову інформацію про послуги, кошти за які не повертаються, можна переглянути на веб-сайті  або запитати електронним листом (). Для отримання правомірного повернення коштів слід звертатися на електронну адресу (). За одне замовлення кошти повертаються лише один раз.

Оплата біткоїнами не повертається ні повністю, ні частково.

Якщо ви платите біткоїнами, рекомендуємо платити точну суму. Гроші, сплачені у формі біткоїнів, не повертаються навіть частково. 

Зворотні платежі 

 

Зворотний платіж здійснюється у випадках, коли покупець повідомляє емітента кредитної картки про те, що він бажає оскаржити стягнення коштів, вказане у виписці по його картковому рахунку. Зворотні платежі можуть здійснюватися з різних причин, зокрема:

  • Прострочена авторизація кредитної картки покупця або помилка обробки банку;
  • Рахунок виписано повторно, в рахунку вказано невірну суму;
  • Покупку з кредитної картки покупця зроблено не уповноваженою особою, або сталося викрадення персональних даних.

Запитання стосовно таких виписок можна направляти електронною поштою на адресу 


Досі маєте запитання? Напишіть нам!

Погоджуюся

Вводячи свою електронну пошту, ви підтверджуєте, що прочитали та прийняли умови користування сайтом Умови користування, Політику конфіденційності та Політику відшкодування.

>