Центр сертифікації Comodo змінив назву на Sectigo
Comodo, популярний центр сертифікації і великий постачальник розробок у галузі онлайн-безпеки, оголосив про ребрендинг. Компанія, що її близько року тому придбала фірма Francisco Partners, змінила назву на Sectigo.
Головна мета ребрендингу, за словами гендиректора Sectigo Білла Гольца, полягала в тому, щоб усунути плутанину й вийти на ширший ринок розробок для онлайн-безпеки. Плутанина виникла внаслідок відокремлення центру сертифікації Comodo від групи Comodo — обидві компанії працюють на тому самому ринку, але з юридичного погляду являють собою різні організації.
Що змінилося внаслідок ребрендингу?
Нові логотипи й нові кольори; емблема довіри тепер зветься Sectigo; змінилися й назви деяких продуктів (добре знані розробки, приміром PositiveSSL і InstantSSL, тепер мають підпис «на платформі Sectigo»).
Кінцевим користувачам нема про що хвилюватися — усі кореневі сертифікати центру сертифікації Comodo залишаться незмінними. Якщо ви вже користувалися емблемою довіри Comodo, її тепер можна обміняти на емблему довіри Sectigo.
А в крамниці LeaderSSL завжди можна придбати сертифікати SSL/TLS Sectigo (колишні Comodo), і то за найвигіднішими цінами.